فولاد ۲ بازیکن جدید جذب می‌کند/ پورموسوی بدون غایب مقابل ژنرال

باشگاه فولاد خوزستان قرار است در تعطیلات نیم فصل ۲ بازیکن جدبد جذب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه فولاد خوزستان درحالی با کسب 20 امتیاز از 12 بازی در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد که درصدد است تا با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان به صدر جدول نزدیک تر شود.

شاگردان پورموسوی برای دیدار روز شنبه هفته آینده با ذوب آهن، هیچ محرومی و مصدومی نخواهند داشت و فولادی ها درصدد هستند تا در نیم فصل 2 بازیکن جدید جذب کنند.

همچنین حامد لک و یوسف وکیا دو بازیکن مصدوم فولاد می‌توانند در بازی با ذوب‌آهن به میدان بروند و مشکلی ندارند.

باشگاه فولاد خوزستان در فهرستش برای حضور در لیگ برتر، 2 جای خالی دارد و درصدد است تا برای کسب سهمیه آسیایی بازیکنان موردنظرش را جذب کند.

سید اکبر پورموسوی، سرمربی فولاد خوزستان با تایید این خبر بیان کرد: قرار است پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان، نشستی را با حضور مربیان و مدیران فولاد برگزار کنیم و فهرست بازیکنان مدنظرمان را ارائه دهیم. پس از دیدار این هفته در مورد لیست ورودی و خروجی نظر می دهیم و همچنین قرار است نام چند بازیکن را به باشگاه بدهیم تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنند.

او درباره جذب بیت سعید هم اظهار کرد: من با بیت سعید و دیگر بازیکنان سابق استقلال خوزستان و فولاد دوست هستم اما همه من را می شناسند و قانون من این است که با بازیکنانی که قرارداد دارند، مستقیم مذاکره نمی کنم. با بیت سعید یا هر بازیکن دیگری که قرار دارد، مذاکره نمی کنیم و انشالله پس از دیدار با ذوب آهن تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

گفتنی است، دیدار فولاد خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز شنبه 4 آذر ماه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

فولاد بدون مصدوم و محروم مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار