مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشورخبر داد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید حسین دشتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشورخبر داد و گفت: سهم استان یزد از این میزان 270 میلیارد تومان می باشد.

 دشتی در حاشیه نشست کارگروه اقتصادمقاومتی در بافق گفت:در سال جاری پتانسیل های خوبی از طریق دولت برای اعطای تسهیلات به بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تخصیص تسهیلات دولت جهت تحقق شعار سال افزود:30هزار میلیارد تومان برای رونق تولید،20هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال فراگیر و 12هزار میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی تسهیلات اختصاص یافته است.

دشتی  همچنین به تشریح تسهیلات اختصاص یافته به استان یزد پرداخت و بیان کرد:در طرح اشتغال فراگیر حدود 274میلیارد تومان تسهیلات در بخش های کشاورزی،گردشگری،صنایع کوچک و طرح های اشتغالزا به استان یزد اختصاص یافت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد افزود: در طرح اشتغال پایدار روستایی نیز 230میلیارد تومان تسهیلات در حوزه جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری،فناوری و اطلاعات و سایر بخش های کوچک و معادن به استان یزد تخصیص یافته است.

دشتی یکی از اهداف این نهاد را اطلاع رسانی برای جذب این میزان تسهیلات عنوان و خاطرنشان کرد:سهیمه بندی خاصی صورت نگرفته است و هر میزان که شهرستان پیگیری کند جذب تسهیلات صورت می گیرد.

انتهای پیام/ ی

 تخصیص تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار