رئیس شورای شهرگنبکی؛

تلاش برای بازگرداندن بومیان مهاجر گنبکی به وطن

رئیس شورای اسلامی شهر گنبکی گفت:شهرداری گنبکی باید به سمت درآمدهای پایدار در قالب سرمایه گذاری برای بازگرداندن بومیان مهاجرت کرده ،حرکت کند.

تلاش برای بازگرداندن بومیان مهاجر گنبکی به وطنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سیف الله رنجبران امروز در دیدار با کارکنان واعضای شورای شهر وشهرداری شهرگنبکی گفت:باید به سمت جذب درآمدهای پایدار در قالب جذب سرمایه گذاری حرکت کنیم .

وی افزود:شهرداریها نهادهای عمومی و غیر دولتی هستند که باتمام شئونات زندگی مردم سر و کار دارند از این رو سطح ارائه خدمات شهرداری وابسته به میزان فعالیت پرسنل است.

رنجبران اظهارکرد: بالاترین سرمایه شهرداری نیروهای ارزشمندی است که با دانش و فعالیت و با جدیت امورات شهر را مدیریت  می کنند.

وی تصریح کرد:در قالب فعالیت های شما اختیاراتی تفویض داده خواهد شد و در مقابل آن هم باید پاسخگو باشید.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبکی گفت: باید تک تک کارکنان و اعضای شهرداری نسبت به رعایت نظم و انضباط اداری ملزم باشند و ارزش کاری خود را در برابر دیدگان مردم پاس بدارند.

وی در باره حقوق و مزایای پرسنل بیان داشت :باید تلاش و کوشش پرسنل به گونه ای باشد تا شرایط شهرداری بعنوان یک شهرداری فعال جلوه نماید و در مقابل قطعا به امورات شما در بحث رفاهی رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبکی اظهار کرد:مسئولیت ما ضمن وصول درآمدهای قانونی پیش بینی شده ارائه خدمات مطلوب در قالب پروژه های عمرانی وخدماتی به مردم است.

رنجبران بیان کرد:دانش کاری یکی از نیازهای مبرم پرسنل شهرداری می باشد و ما در پی آموزش تمامی کارکنان شهرداری هستیم.

وی در ادامه خواستار فعالیت سالم و عاری از تخلفات اداری شد وبیان کرد: با متخلفین قاطعانه و جدی برخورد خواهیم کرد.
در جایی که نیاز به انگیزه ، تخصص و تعهد شما دارد انتظار فعالیت مطلوب را داریم بطوریکه در مواجهه با وضعیت ظاهری شهر در چند سال آینده تغییرات محسوسی مشاهده شود.

وی تصریح کرد:باید از سرمایه های مردم صیانت کنیم و به تبع آن برای سازماندهی انچه که در شهر رها شده که چهره بدی در شهر ایجادکرده است انجام گرفته و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی گفت امیدوارم دوره جدید با توجه به تعاملی که بامسئولین عزیز داریم و همچنین بخش خصوصی بویژه معین اقتصادی شرق استان و با همکاری شورای شهر و مردم خوب گنبکی شروع خوبی در فعالیت های شهرداری باشد و با حمایت شما نتایج خوب و مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/ح

لزوم سرمایه گذاری برای بازگرداندن بومیان مهاجر ازگنبکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار