مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: هم اکنون 400 هزار تن گندم در سیلوهای استان ذخیره شده که این میزان گندم جوابگوی مصرف یک سال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا نیک نداف  در رابطه با وضعیت ذخیره‌سازی گندم در استان اظهار کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان در طی یک سال اخیر توانسته ظرفیت ذخیره گندم در سیلوهای استان اصفهان را افزایش دهد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا تعامل مناسبی با بخش خصوصی صورت گرفته و با اجاره سیلوهای بخش خصوصی توانسته‌ایم 100 هزار تن به ظرفیت ذخیره گندم استان اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان همچنین در رابطه با میزان ذخیره گندم استان تصریح کرد: هم اکنون 400 هزار تن گندم در سیلوهای استان ذخیره شده که این میزان گندم جوابگوی مصرف یک سال است.

وی یادآور شد: نگهداری گندم در سیلوهای استان اصفهان از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و سیلوهای استان استانداردهای لازم را دارا هستند و بهبود کیفیت نگهداری گندم از جمله اقدامات موفقیت‌آمیز شرکت غله در استان بوده است.

نیک‌نداف در پاسخ به سؤالی در رابطه با واردات گندم از سایر استان‌ها نیز خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت موضوع کیفیت آرد در استان اصفهان، گندم‌های مرغوبی از استان‌های دیگر از جمله خوزستان، فارس و گلستان وارد شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برای افزایش کیفیت آرد در استان اقدامات مناسبی از سوی شرکت غله صورت پذیرفته و به همین منظور کارخانه‌های آردسازی اقدام به نوسازی خطوط تولید و استفاده از روش‌های نوین تولید آرد کرده‌اند که نتایج این امر نیز در شاخص‌های کیفیت آرد که تا کنون مورد آزمایش قرار گرفته‌اند مشهود بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

ذخیره سازی 400 هزار تن گندم در سیلوهای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.