امام جمعه شهرستان دلفان هزینه بالای گاز بهاء را از مشکلات مردم شهرستان دلفان دانست و گفت: قیمت بالای گاز قد مردم را خمیده کرده و این در حالیست که شهرستان دلفان از سردسیرترین مناطق کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارت، بیان داشت: هیچ مسئولی در هر دستگاهی حق بی احترامی به مردم را ندارند و باید در رفتار با مردم تقوا را پیشه کرد.

وی به بازدید مقام معظم رهبری از مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بی‌گمان حضور مبارک امام خامنه‌ای در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه علاوه بر تسریع در روند خدمت‌رسانی و ساماندهی امور زلزله‌زدگان، موجب التیام آلام و ایجاد امید به آینده‌ای روشن و آباد شدن مناطق زلزله زده و رقم زدن روزگاری بهتر، در دل‌های داغدار این مردم سلحشور و مرزدار شد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با همه‌ی دغدغه‌های خود در امر رهبری انقلاب اسلامی در این مناطق حضور پیدا کردند و بصورت مستقیم با مردم به صحبت نشستند و این نوع رفتار باید سر لوحه کار مسئولین قرار بگیرید. باید به یاری نیازمندان شتافت چراکه رضای خداوند متعال در کمک رسانی به محرومان است.

امام جمعه شهرستان دلفان در ادامه سخنان خود به شکست پایانی داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: همه‌ی مردم جنایات داعش از حمله تروریستی به تهران تا زنده به گور کردن کودکان در سوریه و عراق را به خاطر دارند و خداوند را شاکریم که به لطف او و جهاد افرادی همچون سردار سلیمانی و مدافعان حرم چند روز پیش حکومت خودخوانده این گروه تروریستی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: پایان داعش و سرنگونى پرچم سیاه شرم و دشمنى آنان، نتیجه ایثار و فداکارى ملت‏هاى مظلوم منطقه، دولت‏هاى قانونى آنان، رشادت‏ها و ایثارگریهاى فرماندهان، مدافعان حرم و شهداى گرانقدر و هم‏چنین مردم شریف و بزرگ ایران اسلامى با رهبرى داهیانه مقام معظم رهبرى و عزم و همت تمامى مسؤولان بود که ‏بی تردید اگر این مقاومت و مجاهدت ‏ها نبود، امروز باید شاهد تسلط داعش و جریانات افراطى و تکفیرى و تروریست‏ها که امنیت و آرامش منطقه را هدف قرار داده ‏اند، می‌بودیم.

حجت الاسلام جمیاری بیان داشت: متاسفانه برخی از حکومت‌های منطقه در مسیر داعش قرار دارند و آل سعود در راس این حکومت‌ها باید بداند که نتیجه دخالت در کشور‌ها و سنگ اندازی در مسیر محور مقاومت نتیجه‌ای جز نابودی را برای این حکومت باقی نخواهند گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین افزود: بر خودم وظیفه میدوانم که از تلاش‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان تشکر بعمل آورم، زیرا این نهاد با برنامه‌های فرهنگی خود نقش به سزایی در شهرستان دارد. این نهاد حقیقا در تلاش است تا جبهه نیرو‌های مومن و انقلابی را تقویت کند و همه مردم در این روز‌ها تلاش این نیروی الهی را برای حل مشکلات مردم زلزله زده را به چشم دیدند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه شهرستان دلفان هزینه بالای گاز بهاء ازمشکلات مهم مردم شهرستان دلفان دانست و افزود: قیمت بالای گاز قد مردم را خمیده کرده است، شهرستان دلفان از سردسیرترین مناطق کشور است، اما متاسفانه نرخ گاز بهاء نسبت به سرمای منطقه بسیار بالاست و می‌طلبد که مسئولین استانی و کشوری تدبیر ویژه‌ای را برای این منطقه اتخاذ کنند.

وی در پایان گفت: مدیرکل محترم شرکت گاز استان باید با پیگیری‌های خود نرم مصرفی قیمت گاز را برای این منطقه کاهش دهد و نماینده مردم شهرستان در مجلس نیز باید بعنوان یک وظیفه این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/م

خشک کردن ریشه داعش درمنطقه با تفکر بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.