امام جمعه کوهدشت گفت:کار اصلی بسیج این بوده که، بازوی ولایت مطلقه فقیه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت گفت: مهدویت در مذهب پر افتخار تشیع جایگاه رفیعی دارد.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه جامعه ما بایستی یک جامعه مهدوی باشد، عنوان داشت: امامت مقامی است که از جانب خداوند به واسطه پیامبران برای امت قرار داده شده است.

طهماسبی افزود: می بایستی بدانیم که چگونه امام را بشناسیم و تاریخ اسلام را با بازگو کردن هر حرفی که سندیت ندارد تغییر ندهیم و در عین حال باید به اموری بپردازیم که به حضرت مهدی (عج) نزدیک می‌شویم.

وی عنوان کرد: ریشه بسیج زمانی به وجود آمد که حضرت موسی امت بنی اسرائیل را بیدار نموده و دستور راه اندازی بسیج جهت ریشه کنی ظلم را دادند.

امام جمعه ضمن بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج این بود آرمان‌های ما در جامعه چیست، اظهار داشت: کار اصلی بسیج این است که، بازوی ولایت مطلقه فقیه است.

وی افزود: هدف از بسیج؛ آموزش، ساماندهی و به کارگیری نیرو‌های کارگری، عشایری و دانشجویی در راستای خدمت به مردم است.

طهماسبی عنوان کرد: علت شکست ناپذیری انقلاب اسلامی؛ تفکر بسیجی و عمل بسیجی در اکثریت قاطع ملت است.

امام جمعه کوهدشت در ادامه به نابودی داعش اشاره و اظهار داشت:طراح اصلی پرورش داعش، آمریکا و اسرائیل بود؛ و ضمن بیان این که ۱۳۵ کشور جهان به داعش کمک می‌کردند؛ عنوان داشت: بر اثر مقاومت، سازش ناپذیری و روحیه جهادی توانستم داعش را نابود کنیم.

امام جمعه کوهدشت در پایان با اشاره به اینکه هر تفکر انحرافی داعشی است، عنوان کرد:هدف پیدایش داعش، نابود کردن مقاومت ضد صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/م

بسیج بازوی ولایت مطلقه فقیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار