حجت الاسلام ترکی گفت: سران آل سعود با اظهارات ضد ایرانی بدنبال نفوذ و ایجاد بحران جدید با حمایت آمریکایی‌ها و صهیونیس‌ها در منطقه هستند تا ناکامی‌های شکست داعش را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سهراب ترکی امام جمعه موقت الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: بسیاری از اتفاقات اخیر در غرب آسیا حول محورعربستان سعودی بوده است از استعفای نخست وزیر لبنان درعربستان تا اتهامات بی اساس و ضد ایرانی سران آل سعود همه از نشان این دارد که پس از نابودی داعش سران آمریکایی و رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد توطئه جدید هستند.

وی ادامه داد: آمریکای‌ها ورژیم صهیونیستی با اعلام حمایت از اتهامات سران آل سعودی نشان دادند که دست از دشمنی با ملت ایران بر نداشته و با حمایت ازعربستان بدبنال ایجاد بحرانی وتوطئه‌ای جدید جایگزین ناکامی‌های اخیر می‌باشند.

امام جمعه موقت با اشاره به اینکه عربستان همواره حامی دشمنان انقلاب اسلامی بوده بیان کرد: شکست‌های عربستان در منطقه درحمایت ازتکفیری‌ها و حمله موشکی انصارالله به فرودگاه ریاض و همچنین فساد‌های مالی و اختلافات سران آل سعود همه نشان ازاین است که حکومت نجس آل سعود دچار انزوا شده و رژیم منحوس پادشاهی نیز روبه نابودی می‌باشد.

خطیب این هفته نماز جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه سران آل سعود با ایران هراسی بدنبال نفوذ در کشور‌های منطقه هستندافزود:هم اکنون عربستان با ایجاد شورش در لبنان و حمایت از مخالفان بشار اسد بدنبال خوش رقصی برای آمریکا یهاوصهیونیست‌ها می‌باشد واظهارات ضد ایرانی آن‌ها نیز نشان از این مطلب است که ایران بعنوان یک قدرت معنوی در همه کشور‌های جهان حضور داشته وملت با بصیرت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری سد محکمی درمقابل توطئه‌ها آن‌ها وسایر مستکبران جهان می‌باشد.

حجت الاسلام ترکی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: خانواده‌ها همانطور که غذای جسم و لباس فرزندان خود اهمیت می‌دهند باید به کتاب این غذای روح توجه کنندو با آشنایی فرزندان خود با کتاب در جهت رشد فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از همان دوران کودکی توجه نمایند.

وی به احدایث و آیات قرآنی در این خصوص اشاره کرد وبیان نمود: در کشور‌های پیشرفته حتی در وسایل نقلیه عمومی کتاب‌هایی برای استفاده عموم قرار می‌دهند و خیرین در کشور ما نیز باید در ساخت کتابخانه‌های جدید تلاش کنند چرا که کتاب وقف ماندگار است.

رییس ستاد عتبات و عالیات الیگودرز ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: مراسم مذهبی باید در شهرستان به سمت اقدامات نو وتازه برود بعنوان مثال روز گذشته اقشار مختلف مردم با انجام راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) به سمت موکب حضرت ابوالفضل (ع) عزاداری نمودند وامیدواریم برای مراسم روز عاشورا و سایر مراسم‌ها اقداماتی در جهت تجمع هرچه با شکوه ترانجام شود.

انتهای پیام/م

عربستان بدنبال ایجاد بحران جدید درمنطقه عربستان با ایران هراسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.