حجت الاسلام ارزنده گفت: تنها راه نجات ورفع مشکلات کشور توجه جدی به اقتصاد مقاومتی است همچنین با تحقق آن شاهد کاهش وابستگی‌ها به درآمد‌های نفتی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت و اقتصاد گفت: در دوران طاغوت وابستگی به نفت کشور را دچار بحران‌های بسیاری نمود که امروز هم شاهد تاثیرات منفی آن هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از انقلاب هم برای قطع وابستگی به نفت اقدامی صورت نگرفت و برغم تاکیدات حضرت آقا بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی بازهم شاهد کوتاهی مسوولین در این بخش بودیم در صورتی که در شرایط کنونی نجات کشور از مشکلات توجه جدی و تحقق اقتصاد مقاومتی برای کاهش وابستگی به درآمد‌های نفتی می‌باشد.

حجت الاسلام ارزنده همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امکانات دفاعی کشور اشاره نمود و افزود: همانگونه که ایشان فرمود: این توانایی و امکان قابل مذاکره نیست.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: خواست بیگانگان مضحک می‌باشد و این نگاه آن‌ها مثل اینست که ما با دزدان برای چگونگی تامین امنیت منزل خود مشورت و گفتگو کنیم و در بحث تامین امنیت خود و امکانات دفاعی نیز نمی‌توانیم از امریکا حکم بگیریم.

خطیب نماز جمعه با تاکید بر اینکه نباید از بیگانگان هراس داشت افزود: همانگونه که در بحث برجام مسئولین ما به این نتیجه رسیدند که دشمن هیچگاه قابل اعتماد نیست و امروز هم اگر تجربه بود باید برای آینده درست تصمیم گرفته شود.

وی لزوم‌پاسخگویی مسئولین و خدمت صادقانه آن‌ها به مردم را خواستار شد و گفت: اگر در خدمت و پاسخگویی به مردم حتی در بخش کوچکی از بدنه دولت کوتاهی شود بی اعتمادی به نظام و همه مسئولین را در پی خواهد داشت.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: تمام زائران لازم است نسبت به دریافت مجوزات لازم اقدام و از ورود غیر قانونی به خاک عراق خود داری نموده و امنیت دو کشور را با مخاطره مواجه نکنند که بی شک اقدام غیر قانونی شرعا اشکال دارد.

وی همچنین به برپایی موکب الیگودرز و همچنین موکب مسیر کربلا اشاره نمودو گفت: مردم نذورات خود را تحویل موکب یا ستاد عتبات و عالیات دهند.

انتهای پیام/م

اقتصاد مقاومتی تنها راه رفع مشکلات کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.