نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:باید برای مشکلات و معضلات شهرستان اتاق فکری تشکیل شود و در آن هم‌اندیشی انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی  با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اظهار داشت: از سال 87 تاکنون هیچ اقدامی برای منطقه ویژه اقتصادی شهرضا نشده است.

وی با بیان اینکه کار مردم نباید سیاسی شود بلکه باید انجام شود، افزود: باید برای مشکلات و معضلات شهرستان اتاق فکری تشکیل شود و در آن هم‌اندیشی انجام شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم‌خواهی‌های سیاسی را تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنم، گفت: شعار من شایسته سالاری است و در مسائل شهرستان سیاسی عمل نمی‌کنم.

وی اظهار کرد: هیچکدام از مسؤولان شهرستان را جا به‌ جا نکردم، اعتقاد دارم باید بین نماینده و فرماندار شهرستان تعامل وجود داشته باشد.

محمودی با اشاره به طرح جامع امامزاده شاهرضا(ع)، اذعان کرد: در این مدت هیچ کوتاهی در هیچ زمینه‌ای نداشته‌ام، اگر هیأت امنا بخواهد فضای بسته‌ای باشد نمی‌توانم ورود پیدا کنم و باید یکی از اهالی امامزاده عضو هیأت امنا باشد.

 

انتهای پیام/م

 

سهم‌خواهی‌های سیاسی را تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.