معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان از تشکیل 5 هیئت اندیشه ورز در بخش های عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فناوری اطلاعات، مدیریت بحران ومنابع انسانی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود محمدی افزود: در اين رابطه شناسایی و تعريف دقيق مسايل و مشکلات موجود همراه با نگاه عمیق به انتخاب طرح های پژوهشی دارای اولویت و مبتنی بر نیاز، از جمله مهمترین برنامه های ارتقاء اثربخشی و بهره وری در این زمینه بوده است.

معاون برنامه ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات شهرداري اصفهان خاطرنشان كرد: برنامه ریزی صحیح در جهت رفع مشکلات مدیریت شهری با اجرای طرح های تحقیقاتی کاربردی- راهبردی و بهره گیری از كميته هاي نظارت و راهبري مركب از كارشناسان مطالعات و پژوهش، کارشناسان حوزه های مختلف تخصصی شهرداري و متخصصان و اعضاي هيات علمي دانشگاه ها، از دیگر اقدامات انجام شده در اين حوزه است.

محمدی خاطرنشان کرد: معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات(در حوزه مطالعات و پژوهش) با سیاستگذاری و برنامه ریزی منسجم در خصوص برقراری ارتباط دوسویه با دانشگاه ها، مراکز علمی و توجه ویژه به امر پژوهش در شهرداری با اعتقاد به ترویج روحیه پژوهشگری در کلیه ارکان شهرداری در زمینه اجرای طرح های علمی و تحقیقاتی گام های موثری برداشته است.

محمدی اظهارکرد: در این راستا تفاهم نامه هایی با معاونت های علمی و پژوهشی دانشگاه های مختلف بسته شده که شبکه علمی خوبی بین دانشگاه ها و شهرداری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان اولین شهر دانشگاهی کشور است اضافه کرد: این همکاری باعث شده تا از ظرفیت عظیم نیروهای علمی شهر استفاده بهینه ای شود.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل اتاق های فکر و هیات اندیشه ورز گفت: تاکنون 5 هیئت اندیشه ورز شامل هیئت های عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فناوری اطلاعات، مدیریت بحران، منابع انسانی تشکیل شده است.

محمدی افزود: تشکیل 3 هیئت اندیشه ورز رسانه، فرهنگی و شهرسازی نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: با تشکیل اتاق های فکر در زمینه های مختلف بوسیله دانشگاهیان و معاونتهای مختلف شهرداری امیدواریم حرکت مثبتی در راستای توسعه علم داشته باشیم.

وی با اشاره به انتقال تجربیات پژوهشی شهرداری اصفهان به دانشگاهها تصریح کرد: سعی کرده ایم تجربیات پژوهشی حوزه برنامه ریزی شهرداری اصفهان را در دانشگاههای اصفهان، پیام نور و جهادهای دانشگاهی تدریس کنیم. به طور مثال مراحل تهیه برنامه اصفهان 1400 از 20 الی 30 آذر در دانشگاههای اصفهان آموزش داده می شود.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان به حضور شهرداری اصفهان در نمایشگاه پژوهشی استان اشاره کرد و گفت: طرح های پژوهشی شهرداری اصفهان به مناسبت هفته پژوهش در نمایشگاه بین المللی اصفهان ارائه می شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.