رئیس‌کل دادگستری لرستان از اقدام ویژه دو دستگاه دادگستری و نیروی انتظامی در راستای توقف روند افزایش جرم در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر بدری رئیس‌کل دادگستری لرستان  با اشاره به اینکه در پرونده‌های عادی زمان کافی باید در اختیار مامورین باشد تا به خوبی به آن‌ها رسیدگی کنند، اظهار داشت: در مورد زمان رسیدگی به پرونده‌های تصادف حساسیتی نداریم، این پرونده‌ها روش مشخصی دارند و پزشکی قانونی و کارشناس تصادفات باید نظر بدهد؛ اما در مورد پرونده‌های جرایم خشن نمی‌توانیم زمان را نامحدود کنیم، باید زمان معینی تعیین شود تا این پرونده‌ها سریع به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه جرایم سرقت و ضرب و جرح عمدی در شش ماهه نخست امسال در لرستان کاهش یافته است، اظهار داشت: روند افزایش جرم در استان متوقف شده است، کار بزرگی در این حوزه صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بار‌ها گفته ایم دو دستگاه نیروی انتظامی و دادگستری فارغ از جریان‌های سیاسی باید کار خود را دنبال کنند، اظهار داشت: ما کاری به مسائل سیاسی نداریم، علت اینکه مردم نیز به این دو دستگاه اعتماد دارند، این است که فارغ از جریان سیاسی کار خود را انجام می‌دهند.

بدری با تاکید بر اینکه نیرو‌های دادگستری و دستگاه انتظامی باید اقدامات قضایی را با نیت خالص خدمت به مردم و کشور انجام دهند، در این صورت خداوند هم شما را یاری می‌کند، افزود: الحمدلله این دو دستگاه در مسائل سیاسی بی طرف هستند، نقطه اتکای امنیت در کشور دو دستگاه نیروی انتظامی و دادگستری است.

انتهای پیام/م

روندافزایش جرم در لرستان متوقف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.