۲۶ حزب در فرمانداری خرم‌آباد تشکیل پرونده داده و مجوز گرفته‌اند که از این تعداد ۱۹ حزب در ۳ سال اخیر مجوز گرفته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ خجسته‌پور معاون استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه خرم‌آباد مرکز استان است و ادارات شهرستانی با وجود ادارات‌کل فعالیت‌های‌شان دیده نمی‌شود اما این دیده نشدن به معنای فعال نبودن و تلاش نکردن نیست.

وی افزود: در 3 سال اخیر با همدلی که وجود داشت اتفاقات خوبی در همه حوزه‌ها رخ داد و با توجه به اینکه در حوزه‌های عمرانی، برنامه‌ریزی و اقتصادی همه پروژه‌ها ازجمله مجتمع کشت و صنعت رصد می‌شد ما به‌عنوان تسهیل گر فعالیت داشتیم و سعی کردیم خیلی از موارد را انجام دهیم.

معاون استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: با توجه به اینکه خرم‌آباد مرکز استان است در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان حوزه اصلی استانی ایفای نقش کردیم و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بدون هیچ حاشیه‌ای انتخابات برگزار شد که یکی از سالم‌ترین و امن‌ترین انتخابات بود.

وی افزود: در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی بحث تحول در ایجاد دفاتر فرعی احزاب و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد را در دستور کار قرار گرفت به‌طوری‌که تعداد احزاب و سازمان‌های مردم‌نهادی که در فرمانداری شهرستان خرم‌آباد طی این سه سال مجوز گرفتند قابل‌مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

خجسته پور گفت: درمجموع 30 سازمان مردم‌نهاد در فرمانداری شهرستان خرم‌آباد مجوز گرفتند که 23 سازمان مربوط به سه سال اخیر بوده و 26 حزب در فرمانداری خرم‌آباد تشکیل پرونده داده و مجوز گرفته‌اند که از این تعداد 19 حزب در سه سال اخیرمجوز گرفته‌اند.

وی در پایان افزود: در کنار فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی استان، از حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی غافل نبوده‌ایم و در بحث امنیتی در سال 93 نسبت به سال 92 در زمینهٔ کاهش جرائم به‌ویژه در بحث سرقت کاهش 40 درصدی داشته‌ایم، در سال 94 نسبت به 93 با کاهش 10 درصدی مواجه شدیم و در سال 95 نیز نسبت به سال 94 کاهش جرائم داشته‌ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.