نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مدیران استان کردستان از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، نحوه مدیریت در روند ارائه خدمات و امداد رسانی به زلزله زدگان مناطق زلزله زده را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در حاشیه بازدید از محل اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب افزود: اکنون با مدیریت بسیار خوب امدادگران و مسئولان، اوضاع منطقه بسیار آرام شده و سامان گرفته است.
وی افزود: البته کمبودها، مشکلات و ضعف‌هایی نیز در روند خدمت رسانی به زلزله زدگان وجود دارد که با تلاش متولیان امر در حال رفع شدن است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی همچنین خاطرنشان کرد: بدون ورود و مشارکت مردم، دولت به تنهایی نمی‌تواند برای بازگشت مردم به زندگی عادی تلاش کند و نیاز است برای این مهم همه وارد میدان شوند.
وی همچنین از حس نوعدوستی و انسانیت مردم ایران در تمام نقاط کشور و خصوصا مردم با ایمان و نوعدوست استان کردستان در کمک رسانی به زلزله زدگان قدردانی کرد.
وی افزود: مردم همه نقاط ایران بار‌ها در حوادث طبیعی همچون زلزله و سیل ثابت کردند مردمی نوعدوست هستند و هیچ گاه هموطنان خود را در شرایط سخت تنها نمی‌گذارند و همواره از تمام توان خود برای حمایت مادی و دلجویی و دلداری ازحادثه دیدگان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع:صداوسیما

نماینده ولی فقیه و استاندارکردستان از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید کردند 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.