استاندار کردستان با ابراز تاسف از عدم پرداخت حقوق کارکنان زحمتکش شهرداری سنندج، گفت: نباید اجازه دهیم چنین قشر زحمتکشی در تنگنای مالی باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج که در مجتمع فجر برگزار شد، ضمن تسلیت فوت شماری از هموطنانمان در زلزله کرمانشاه، گفت: از مردم شریف کردستان که به یاری هموطنان خود در کرمانشاه شتافتند و صحنه زیبایی را خلق کردند تشکر می کنم.

استاندار کردستان افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا سنندج را زیباتر بسازیم و با هفکری و همراهی و اتحاد شهر را بهتر و بانشاط‌تر کنیم، چرا که حیف است حاشیه‌نشینی و وجود مشاغل مزاحم و عدم وجود فضای بانشاط را در مرکز استان کردستان شاهد باشیم.

مرادنیا کردستان با بیان اینکه در حل و فصل مشکلات شهر همه باهم همراه و همدل خواهیم بود، گفت: مهم‌ترین توصیه من به شهردار جدید این است که در بحث پرداخت حقوق پرسنل شهرداری به صورت جدی تلاش کند و نباید اجازه دهیم چنین قشر زحمتکشی در تنگنای مالی باشد.

وی گفت: باید در شهرداری گام اصلی و اساسی ما اعتمادسازی باشد، چرا که اعتمادسازی برای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.

استاندار کردستان شفافیت در نحوه عملکرد شورا و شهرداری را ضروری دانست و گفت: مردم باید بدانند که پولی که به شهرداری پرداخت می‌کنند کجا هزینه می‌شود.

وی بر ایجاد اتاق شیشه ای در شهرداری سنندج برای شفاف‌سازی و جلب اعتماد عمومی تاکید کرد و اذعان داشت: وقتی مردم شاهد به نتیجه رسیدن پروژه ها و اقدامات ملموس باشند خود در توسعه شهری مشارکت خواهند کرد.

استاندار کردستان افزود: عدم توجه به تصمیمات شهرسازانه را شاهدیم ولی باید راه و شهرسازی و شهرداری همفکری کنند و شهر را بسازند.

مرادنیا با بیان اینکه باید حاشیه شهر در اولویت برنامه‌ها باشد و استانداری هم در این راستا همکاری می‌کند، اضافه کرد: همه دستگاه‌هایی که به شهرداری بدهی دارد باید پرداخت بدهی‌ها در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ د م

ضرورت ایجاد اتاق شیشه‌ای در شهرداری‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار