مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی گفت: کمتر از 2 درصد جانمایی هایی شرکت کنندگان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی باقی مانده است.

ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی  چاپ و بسته بندی در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این نمایشگاه گفت: کمتر از 2 درصد جانمایی های شرکت کنندگان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی باقی مانده است. هم اکنون ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با مسئولین نمایشگاه بین المللی رایزنی می کند تا سالن هایی را بگیرد که خوب باشد. چند صد شرکت هنوز نتوانسته اند در این نمایشگاه جانمایی کنند.

وی افزود: استقبال گسترده ای از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی شده است. تاکنون 300 الی 400 شرکت  پیش ثبت نام کرده اند و ما به دلیل کمبود جا هنوز ثبت نام قطعی انجام نداده اند. جانمایی ها در 45  هزار متر از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی انجام شده و فضای نمایشگاه تقریبا بطور کامل پر شده است.

مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با اشاره به اینکه به زودی نقشه نهایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی روی اپلیکیشن این نمایشگاه قرار می گیرد، اظهار کرد: اپلیکیشن بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی سریع ترین اپلیکیشن نمایشگاه است. ورژن دوم این اپلیکیشن کامل شده و شامل نقشه ها و نظرسنجی است. هفته نامه تصویری نمایشگاه نیز به طور مداوم هر هفته توزیع خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

استقبال گسترده از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.