رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:نهم دی ماه یکی از روز های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در اولین نشست ستاد بزرگداشت نهم دی در استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به (روز میثاق امت با ولایت) ، گفت: نهم دی یکی از روز های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

صدفی با توجه به نزدیک شدن به دی ماه اشاره داشت که: در آستانه نه دی هستیم، روز میثاق امت با ولایت، یکی از روز های ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی. مطمئنا این روز با حضور پرشور و خودش جوش مردم با شکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم ما هم 6 دی ماه و هم 9 دی ماه را فراموش نخواهند کرد، 6 دی را از این جهت که برخی آمدند در روز عاشورا، به ارزش های مردم بی حرمتی و اهانت کردند و جریان بسیار خطرناکی که به گفته فرماندهان عالی رتبه نظامی ما که خطرناک تر از هشت سال دفاع مقدس بود را آغاز کردند، در واقع با اقرار و اعترافی که بسیاری از متهمین و دشمنان نظام کردند به بهانه نتایج انتخابات و اعتراض به آن در صدد براندازی نظام بودند که در 9 دی با حضور پرشکوه مردم در سراسر ایران این فتنه خاموش شد.

صدفی با اشاره به فتنه گری دشمنان در واقعه عاشورای سال 1388، اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: ضمن گرامیداشت این واقعه نسبت به تبیین این واقعه اقدام شود. بدون شک تبیین چنین رخدادهایی از ابعاد مختلف از جمله بصیرت افزایی ، دشمن شناسی ، درس آموزی و عبرت آموزی مؤثر خواهد بود.

وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه نهم دی، گفت: ما هم این روز را با شکوه تر از گذشته برگزار خواهیم کرد و برنامه های مختلفی در قالب فعالیت های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری ، نمایشگاهی ، رسانه ای و مراسم اجراء خواهد شد.

در پایان این نشست اعضاء به ارائه دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید برنامه های اجرایی و کاربردی خود را در جلسه آینده ارائه نمایند.

انتهای پیام/ی

نشست ستاد بزرگداشت نهم دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار