رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم 9 دی باید تبیینی و وحدت بخش باشد و از هر برنامه اختلاف برانگیز جلوگیری شودو روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

حرکت مردم نهم دی را ماندگار کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی صدفی امروز در نشست جمع بندی برگزاری آیین گرامیداشت 9 دی گفت: در برگزاری مراسم وگرامیداشت 9 دی باید از هر گونه تنش سیاسی و جناحی خودداری شود.

وی خاطر نشان کرد : 9 دی روزی بود که ملت ایران شاهد قدرت خداوند بودند.

وی افزود: فتنه ششم دی ماه سناریویی بود که از ماه ها قبل از عاشورا در سال 88طراحی شده بود و دشمنان انقلاب این سناریو را در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به گفته کارشناسان و نخبگان این حادثه به مراتب خطرناک تر از جنگ تحمیلی بود چرا که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای متعدد به دنبال براندازی این نظام بودند که نهایتا حادثه ششم دی را رقم زدند.

وی گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در نهم دی نه تنها این توطئه بلکه بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه 9 دی حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است افزود: 9 دی ازجمله روزهایی است که به واسطه حرکت مردم ماندگار شد و باید حفظ شود و
درس ها، پیام ها و عبرت های زیادی به همراه داشت.

وی به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روزهای منتهی به 9 دی اشاره و عنوان کرد: مراسم رسمی 9 دی ساعت 9 صبح با حضور همه مردم از همه جناح ها مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.

در این نشست مقرر شد اسامی سخنرانانی که از خارج استان دعوت می شوند به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شود.

همچنین نمایندگان دستگاه های اجرایی اعلام کردند که در روزهای منتهی به 9 دی برگزاری نشست های بصیرتی، میزگردهای سیاسی و سخنرانی را در دستور کار خود قرار داده اند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: 9دی ، کرمان ، براندازی ، توطئه ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار