فرمانده انتظامي رفسنجان از توقيف سه دستگاه موتور سيکلت 1300 سي سي هوندا به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

موتورهای میلیاردی در چنگ پلیس رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرا... عباسی گفت: در پي کسب اطلاع مبني بر اين که در ايام تعطيل چند دستگاه موتور سيکلت سنگين در محور اصلي سرچشمه به کرمان با اقدام به حرکات نمايشي ،باعث ايجاد ترافيک و بي نظمي در عبور و مرور مي شوند موضوع به صورت ويژه در دستور کار فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا اين شهرستان جهت گشت زني و کنترل محور سرچشمه به کرمان اعزام شدند، که سه دستگاه موتور سيکلت سنگين را در محور اصلي رويت و آن ها را به صورت نامحسوس زير نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از تعقيب و مراقبت با شگردهاي خاص پليسي موتور سيکلت ها را متوقف كردند.

عباسي گفت: ارزش تقريبي هر دستگاه موتورسيکلت 500 ميليون ريال و ارزش كلي آنهايك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است که جهت تعيين تکليف و ارجاع به اداره گمرک شهرستان تحويل پليس آگاهي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان در پايان با اشاره به اين که برخورد قاطع با موتورسيکت هاي غيرمجاز همواره در دستور کار پليس قرار دارد از مردم خواست: در صورت اطلاع از وجود موتورسيکلت هايي با اين مشخصات، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس ارائه دهند تا با اين هنجارشکنان برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار