کرمان؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی و همچنین دعوت از مردم بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت حماسه ماندگار 9 دی و همچنین دعوت از مردم بیانیه ای صادر کرد ، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

نهم دیماه تبلور احساس درونی خیل دوستداران انقلابی بود که در سایه سار بصیرت و شعور هویدا شد و خروش جاودان این حماسه چشم فتنه را که کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته بود برای همیشه کور کرد.

آری دشمنان زبون ترفندهای شوم خود را بکار گرفته و با تلاش رسوای عناصر فریب خورده و غافل از ایمان درونی ملت بزرگ ایران سودای باطل را در سر می پروراندند. اما با درایت و تدبیر داهیانه عطیه الهی حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله العالی)  و اقیانوس بیکران مردمی همه آن خیالبافی ها نقش برآب شد.

 اینک به منظور گرامیداشت آن یوم ا... بزرگ و تجدید عهد با آرمانهای امام (ره) و منویات رهبر فرزانه در روز پنجشنبه9 دی ماه (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت )در سراسر استان  بار دیگر حضوری حماسی خواهیم داشت و سرود بلند این شکوه را زمزمه خواهیم کرد.

میعاد: پنجشنبه 9/10/95 مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی ساعت 30/9صبح درمقابل حسینیه ثارا... کرمان  همراه با سخنرانی حضرت آیت ا... سید احمد خاتمی نماینده محترم مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری


انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار