توزیع بیش از 2 هزار تن گوشت قرمز در جنوب

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان از توزیع2 هزار تن گوشت منجمد مرغ و 60 تن گوشت قرمز وارداتی از ابتدای امسال تاکنون در جنوب کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،جواد شهریاری، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه توزیع انواع گوشت در جنوب استان کرمان به منظور ثبات قیمت این فرآورده انجام و موجب ثبات نسبی بازار در این منطقه شده است؛ گفت: هزار و 500 هزار تن گوشت منجمد مرغ و سه تن گوشت قرمز طی نیمه نخست پارسال در جنوب کرمان توزیع شد که امسال در این بخش رشد بیشتری را شاهد بوده ایم.
وی افزود: گوشت مرغ منجمد توزیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با قیمت هر کیلوگرم 58 هزار ریال در شهرستان های جنوبی استان کرمان در حال توزیع است.
وی عوامل توزیع مرغ منجمد را فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و اصناف بازار عنوان کرد و گفت: شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان به اندازه کافی مرغ منجمد ذخیره شده دارد و تا زمان پایین آمدن قیمت، این کالا به تناسب در این منطقه توزیع خواهد شد.
شهریاری تصریح کرد: 60 عامل فروش وظیفه توزیع 2 هزار و 60 تن گوشت مرغ و قرمز را در منطقه جنوب کرمان دارد که به خوبی این وظیفه را انجام می دهند.
انتهای پیام/ی

توزیع 2هزار تن گوشت منجمد مرغ در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.