با حضور خیرین سلامت اولین مرکز درمانی و رفاهی کودکان سرطانی وابسته به بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قرآن نویس رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل با بیان اینکه ساختمان بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی به همت خیرین احداث شده است، افزود: از این پس بخش پذیرش کودکان سرطانی این مجموعه خدمات مجزایی را برای کودکان سرطانی ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 240 کودک سرطانی در بنیاد حمایت تحت پوشش هستند که تمامی هزینه‌های درمانی آن ها پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل شعار این مرکز را والدین سربلند و خندان کودکان سرطانی دانست و گفت: به همین منظور هزینه‌های بیمارستانی و دارویی کودکان سرطانی از صفر تا ۱۰۰ پرداخت می‌شود.

قرآن نویس تأکید کرد: امروز این مرکز ادعا دارد که هیچ کودک سرطانی در استان اردبیل دغدغه تأمین هزینه را ندارد و تمامی هزینه‌ها به صورت کامل پرداخت می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان به دلیل خرید تجهیزات هر چه زودتر راه‌اندازی شود تا بیماران سرطانی مجبور به استفاده از امکانات استان‌های دیگر نشوند.
در ابتدای این مراسم بهنام جو استاندار اردبیل نیز با تاکید بر ضرورت رفع نیازهای درمانی مردم در تمامی ابعاد درمانی اظهار اداشت: در بخش پیشگیری و تامین داروهای با کیفیت برای کودکان سرطانی نیز دانشگاه علوم پزشکی استان باید نهایت همکاری را داشته باشد.

رونمایی از تندیس متین صادقی بزرگ خیر استان که ساختمان مرکز درمانی و رفاهی کودکان سرطانی اردبیل را اهداء کرده است از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/ح

تحت پوشش 240 کودک سرطانی در بنیاد حمایت از کودکان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.