رئیس فدراسیون فوتبال به مالزی رفت تا درباره سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان با مسئولان کنفدراسیون آسیا صحبت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان فرصت چندانی برای حل بدهی های خود ندارند و باید سندهای مالی و سفته های خود را به مسئولان لیگ قهرمانان آسیا ارائه دهند تا مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را بدست آورند و در غیر این صورت از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شوند.

بر همین اساس تمامی مسئولان فوتبال و دولت درحال رایزنی هستند تا مشکلات این 4 باشگاه حل شود و آنها بتوانند راهی مسابقات آسیایی شوند.

کمیته اجرایی AFC تشکیل جلسه داد و از روسای فدراسیون ها دعوت کرده تا در این نشست حضور یابند، همچنین امیرحسین پیروانی، سرمربی پیشین تیم ملی جوانان و امید، برای ارزیابی جام جهانی زیر ۲۰ سال کره جنوبی به این کنفرانس دعوت شد و قرار است عباس چمنیان هم در این کنفرانس حضور یابد.

گفتنی است، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه قرار است درباره وضعیت نمایندگان ایران با مسئولان AFC صحبت کند و باید دید در پایان چه تیم هایی راهی آسیا خواهند شد.

در لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتور سازی تبریز، ذوب آهن اصفهان، گسترش ‏فولاد تبریز، فولاد خوزستان و سایپای تهران موفق به کسب مجوزحرفه‌ای ‏گردیده اند و تنها این 7 تیم می توانند نسبت به جدول رده بندی لیگ شانزدهم به لیگ قهرمانان بروند.

انتهای پیام/

رئیس فدراسیون فوتبال به مالزی رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار