مسئول کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیئت پزشکی ورزشی زنجان از آغاز سال جاری تا کنون 7 باشگاه ورزشی متخلف در سطح استان پلمپ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ واسعی مسئول کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان سالم سازی اماکن ورزشی را اصلی‌ترین هدف این کمیته عنوان کرد و افزود : از آغاز سال جاری با برگزاری جلسات متعدد با ارگان‌های ذی ربط ،پاکسازی اماکن ورزشی استان از هرگونه ناهنجاری های ورزشی را در برنامه داریم .

وی به بازدید های ادواری این کمیته از باشگاه های ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت : با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا ۱۶۸ مورد بازدید از باشگاه های ورزشی از آغاز سال جاری تا کنون صورت گرفته که منجر به ۸۱ مورد تذکر ، صدور 21 مورد اخطاریه پلمپ ، اخذ 25 مورد تعهد نامه کتبی از موءسسین و مربیان متخلف و پلمپ 7 باشگاه متخلف شده است .

مسئول کمیته نظارت بر اماکن ورزشی هیئت پزشکی ورزشی استان خاطرنشان کرد : در بازرسی ‌های صورت گرفته شده توسط بازرسان این کمیته ؛ 7120 عدد قرص و کپسول غیر مجاز ، ۱۲۶ بسته پودر بدنسازی ممنوعه ( در مجموع ۲۱۳ کیلوگرم ) و ۳۶ میلی لیتر شربت نیرو زا کشف و ضبط شده است .

 

انتهای پیام/ن

نظارت بر اماکن ورزشی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.