استاندار کرمانشاه گفت: راهکارهای لازم برای ساماندهی مرزها و بازارچه های مرزی استان اندیشیده شده است.

 

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای 370 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که این موضوع می تواند فرصتی مناسب برای توسعه استان باشد.
بازوند با اشاره به بازدیدش از مرزهای مبادلاتی و بازارچه های استان بازدید امروزش از بازارچه شیخ صله گفت: اگرچه این مرزها به لحاظ زیرساختی دارای مشکلاتی هستند، ولی همچنان فرصت های بسیار خوبی برای توسعه استان محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه موضوع حل مشکلات موجود مرزهای مبادلاتی با جدیت در کارگروه ساماندهی بازارچه های مرزی دنبال می شود، اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی صورت گرفته از مرزهای رسمی و بازارچه های استان، مشکلات موجود شناسایی شده و راهکارهای لازم برای حل آن ها اندیشیده شده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به سفرهای شهرستانی‌اش، گفت: مدیران باید بدانند مصوباتی که در سفرهای شهرستانی به تصویب می رسد بر اساس زمان بندی اعلام شده باید اجرایی شود. در همین راستا روند اجرای این مصوبات توسط دستگاه ها با جدیت دنبال می‌شود.
بازوند همچنین با بیان اینکه نصب بنر در سفرهای شهرستانی مدیران ارشد استان یک کار بیهوده است ، گفت: فرمانداران و دستگاه‌های مختلف باید از انجام آن خودداری کنند. بدیهی است در این زمینه با مدیران خاطی برخورد می شود.
استاندار کرمانشاه همچنین به بازدیدهای میدانی‌اش از پروژه های شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: جوانان منطقه تقاضایی در زمینه تکمیل سالن ورزشی، استخر و زمین چمن داشتند که تصمیمات لازم در زمینه تامین اعتبار و زمان بندی برای اتمام پروژه ها صورت گرفته است.
بازوند افزود: در زمینه تخصیص آب سد آزادی برای حوزه کشاورزی و باغات شهرستان مشکلاتی مطرح شد که برای حل آنها با وزارت نیرو رایزنی می کنیم.
وی گفت: بیمارستان تازه آباد بر اساس زمان بندی اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تا تابستان سال آینده تجهیز و به بهره‌برداری می رسد.
بازوند اظهار کرد: برخی از پروژه های عمرانی شهرستان ثلاث باباجانی نیازمند تامین اعتبار هستند که این موضوع در نشست آینده شورای برنامه‌ریزی استان مطرح می شود.
وی گفت: راه های مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی نیز نیازمند تعریض و ترمیم هستند که این پروژه ها برای ادامه کار نیازمند تأمین اعتبار از وزارت راه و شهرسازی می باشند و در این زمینه اقدام می کنیم.

 
انتهای پیام/پ
 

ساماندهی مرزها و بازارچه های استان

 
 
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.