استاندار کرمانشاه ۲۰ روز آینده را فرصتی برای مطالبه گری مدیران از وزارتخانه‌های خود دانست تا بودجه آینده برای استان افزایش یابد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: ما به دنبال این هستیم که صدای مطالبه استان را به گوش دولتمردان برسانیم.

وی افزود: در دولت های گذشته حدود ۱۵ سال پیش جهت جبران عقب ماندگی های شرق و غرب طرح های توسعه طراحی شد در شرق کشور این برنامه به معاونت امنیت سیاسی وزارت کشور با رویکرد عمرانی اجرا شد و منجر به ۳ ردیف بودجه تحت عنوان طرح توسعه عمران شد.

بازوند یادآور شد: در غرب کشور سال گذشته قرار بود این برنامه اجرایی شود که منجر به جابجایی شدطرح های توسعه ای غرب کشور تا کنون بنا به دلایلی پیگیری نشده است که باید این روند را احیاء کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: قرار شد یکسری پروژه ها و طرح های استان را به تصویب برسانیم و روز دوشنبه تحویل وزارت کشور دهیم.

‌بازوند گفت: پس از بررسی پروژه ها با تشکیل شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر محترم کشور به آنها پرداخته و سپس به رئیس جمهور محترم ارائه شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با این کار یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان اضافه و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده خواهد شد تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه ای موثر باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران دستگاه ها با تمام توان ممکن پیگیر تحقق پروژه های خود در راستای توسعه استان باشند که یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میزان افزایش بودجه است.

وی با بیان اینکه در آستانه تقدیم بودجه ۹۷ هستیم، گفت: از آنجا که تا ۲۰ آذر ماه لایحه بودجه ۹۷ تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد، حدود ۲۰ روز نفس‌گیر برای تحصیل بودجه مناسب پیش روی همه مدیران است و این ایام در واقع «شب قدر مدیران» بوده و مدیران باید مطالبات مردم را به گوش وزرا برسانند تا جایگاه مناسبی در بودجه سال آینده داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: از همه مدیران استان می خواهم که ۲۰ روز آینده را در تهران مستقر شوند تا بتوانند با چانه زنی و پیگیری از وزارتخانه های خود رشد لازم را در اعتبارات ملی و استانی داشته باشند، که این موضوع از شاخص‌های ارزیابی مدیران است.

انتهای پیام/ز

۲۰ روز نفس‌گیر برای تحصیل بودجه مناسب پیش روی همه مدیران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.