جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای 3 گانه، امسال با برنامه ریزی بهتری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جریان بازدید از گذرگاه و پایانه مرزی چذابه با تسلیت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: هم اکنون زائران عزیز با نظم و انضباط مثال زدنی در حال بازگشت عزتمندانه از مرزهای چذابه، شلمچه و مهران هستند.

وی با تقدیر از مواکب مردمی و خدمت رسانی شبانه روزی مشغول به زائران بیان داشت: در اینجا انسان های با اخلاص با همه توان به زائران خدمت می کنند.

سردار فضلی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و مجموعه نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و نیروهای عظیم مردمی با توان مضاعف در خدمت زائران اربعین حسینی بوده و هستند که به همه آن ها خدا قوت می گوئیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور اذعان داشت: نیروی انتظامی و پلیس راهور نسبت به سال های گذشته در مجموعه برنامه ریزی و اجرا، تردد زائران، ایجاد فضای توام با آرامش و رفاه بیش تر اقدام های خوب و کنترل های مناسبی را فراهم کردند.

سردار فضلی در بازدید از مرز چذابه با تعدادی از موکب های اطراف پایانه مرزی چذابه دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید سرهنگ نقیب فاطمی، فرمانده انتظامی پایانه چذابه نیز گزارشی از وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در این مرز ارائه نمود.

انتهای پیام/گ

تردد زائران اربعین حسینی امسال از انسجام بالایی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.