سرپرست فرمانداری شوش از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی و اسکان بیش از 100 هزار زائر در روز اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان عزی، سرپرست فرمانداری شوش بیان کرد: با بسیج امکانات و مشارکت خوب اقشار مختلف مردم، این شهرستان برای میزبانی زائران در روز اربعین آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه برای میزبانی، اسکان و پذیرایی از 100 هزار زائر در شب و روز اربعین حسینی در شهرستان شوش امکانات پیش بینی شده اظهار داشت: 150 مدرسه، حسینیه و مسجد برای اسکان زائران اربعین در شوش پیش بینی و آماده شده ضمن اینکه عاشقان آقا اباعبدالله الحسین(ع) در این شهرستان نیز 100 منزل شخصی نیز را به اسکان کاروان ها اختصاص داده اند.

غزی تصریح کرد: تمهیدات لازم در زمینه تامین آب شرب بهداشتی زائران نیز فراهم شده و در این راستا علاوه بر تامین منابع آب آشامیدنی، بیش از 30 هزار بطری آب بسته بندی شده از سوی دستگاه های اجرایی برای توزیع بین عزاداران ابا عبدالله حسین(ع) در شوش تامین شده است.

سرپرست فرمانداری شوش اذعان داشت: در طول مسیر پیاده روی زائران به سمت شهر شوش نیز موکب های مردمی بسیاری به صورت خودجوش برپا شده است تا از زائران حرم حضرت دانیال (ع) در شب و روز اربعین پذیرایی کنند.

مردم شهرستان شوش در راستای خدمت رسانی به زائران کربلای معلا 350 موکب در مسیر تردد آن ها برپا کرده اند و شبانه روز به زائران عتبات عالیات خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/گ

شوش آمادگی پذایرایی از رائران اربعین را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.