استاندار خوزستان گفت: اربعین تاثیر مثبتی در تقویت پیوندهای ایران و عراق دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه ستاد اربعین که با حضور مسئولان عراقی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد بیان داشت: ایام اربعین فرصت مناسبی برای تعامل هرچه بهتر 2 کشور ایران و عراق در زمینه های مختلف و هماهنگی و ارتباط صمیمانه در تقویت پیوندهای هر 2 کشور تاثیر مثبت دارد.

وی از برخورد مناسب با زائران ایرانی و برقراری نظم و امنیت در طول مسیر کربلا تقدیر و تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته و برقراری نظم و امنیت، ‌زائران با آرامش و امنیت کامل به سمت کربلای معلی در حرکت اند.

شریعتی اذعان داشت: امید است این تردد روان تا پایان بازگشت زائران به کشور ادامه داشته باشد و زائران با صحت و سلامت به شهرهای خود بازگردند.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: خدمت رسانی به زائران اربعین بسیار ارزشمند بوده که امید می رود همواره توفیق این خدمت را داشته باشیم و در جهت ارتقای سطح کیفی این خدمات در سال های آینده گام های بیش تری برداریم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: تمامی نیروهای اجرایی، امنیتی، انتظامی و خدماتی استان خوزستان که مسئولیت خدمت رسانی به زائران را در 2 مرز چذابه و شلمچه برعهده دارند، همواره با رضایتمندی کامل به تعامل خوب طرف های عراقی اشاره می کنند.

غلامرضا شریعتی گفت: پیش از اربعین به صورت مستمر با حضور در پایانه های مرزی استان در جریان کامل امور قرار گرفته و زحمات مسئولان عراقی را از نزدیک شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: توسعه زیرساخت های راه و بحث بهداشت و درمان، بخصوص توسعه پارکینگ از مهم ترین اولویت های مرزهای استان خوزستان بود که در این زمینه نسبت به سال گذشته اقدامات اساسی انجام شد.

شریعتی گفت: نشست های ستاد اربعین در طول سال بی وقفه برگزار شده و می توان این برنامه ریزی را یکی از دلایل اصلی سرعت بخشیدن به توسعه زیرساخت های مرزهای استان دانست.

انتهای پیام/گ

اربعین عامل تقویت پیوندهای ایران و عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.