امام جمعه موقت شهر جوپار با اشاره به اینکه زیارت اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) نماد مبارزه با ظلم و عدالتخواهی است، گفت: اربعین حسینی نماد مبارزه با ظلم و استکبار است.

اربعین حسینی نماد مبارزه با ظلم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ حجت الاسلام جوپاری نژاد، امام جمعه موقت شهر جوپار امروز در خطبه های خود افزود: امروز مرجعیت دینی در ایران و عراق همایش میلیونی اربعین را به عنوان نیاز جامعه اسلامی تبلیغ و ترویج می کنند تا شیوه تفکر اهل بیت و نیز روحیه استکبار ستیزی و عدالتخواهی را همچنان زنده و پویا نگه بدارند.


وی اظهار داشت : جبهه استکبار نیز در صدد است تفکر عاشورایی و عشق و علاقه به امام حسین(ع) به عنوان رکن اصلی تشیع که جهان اسلام را جهت دهی می کند را با انحراف و چالش مواجه کند.


جوپاری نژاد تصریح کرد : امروز همه ملت ها و کشورهای آزادیخواه جهان به این حقیقت رسیده اند تنها راه خروج از سلطه استکبار مقاومت و مبارزه با دشمن است، لذا از زیارت اربعین در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و همچنین خودسازی به عنوان یک همایش ضد استکبار بیشترین استفاده را می برند.


وی همچنین به مناسبت های پیش رو از جمله رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا ( ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره کرد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار