سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: با اجرای پروژه‌های در دست اجرا، زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی عسلویه توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،به نقل از علوم پزشکی بوشهر، جاسم زارعی در حاشیه بازدید فرماندار از پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان عسلویه گفت: در شهرستان عسلویه علاوه بر اجرای خدمات نوین سلامت و خریداری آمبولانس‌های با تخت ویژه و کلینیک‌های دندانپزشکی سیار، عملیات احداث پروژه‌های متعدد بهداشتی، درمانی و اورژانس در این شهرستان نیز آغاز شده است.

زارعی افزود: عملیات اجرائی ۲ پروژه خانه بهداشت روستایی که در هفته سلامت سال جاری آغاز شد هم‌اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی، پروژه کلینیک دهان و دندان با پیشرفت ۸۰ درصدی و پایگاه اورژانس جاده‌ای چاه مبارک پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین پروژه حوزه سلامت شهرستان نیز ساختمان مرکز بهداشت است که تاکنون بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زارعی افزود: در سال جاری نیز با تعامل خوب و حمایت فرماندار محترم و مسئولین دانشگاه مقرر شد تا مبلغی از اعتبارات تملک دارائی و معادل آن نیز توسط دانشگاه برای تسریع در انجام پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان تخصیص یابد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: تاکنون ۳ خانه بهداشت، ۴ واحد مسکونی پزشک و کارکنان بازسازی و مرمت‌شده و تمامی خانه‌های بهداشت نیز بر اساس مصوبات استانداردسازی تجهیز شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات با حمایت‌های مسئولان شهرستانی و دانشگاهی شاهد افتتاح پروژه کلینیک دهان و دندان شهرستان در دهه فجر سال جاری باشیم.

انتهای پیام/ز

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی عسلویه توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.