مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی از احداث مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا(ع) در مرز میرجاوه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهندس محسن اسماعیلی گفت: مجتمع رفاهی و خدماتی امام رضا(ع) در مرز میرجاوه بیست و سومین نمازخانه و مجتمع ساخته شده توسط آستان قدس رضوی خواهد بود که برای ارائه خدمات به مسافران و ترددکنندگان از جمله زائران پاکستانی در اربعین حسینی و دیگر مناسبت‌های مذهبی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع توسط سازمان عمران و توسعه رضوی وابسته به آستان قدس رضوی در دست احداث است، افزود: ایجاد آسایش بیشتر برای زائران پاکستانی با فراهم آوردن خدمات متمرکز و مناسب و ارائه خدمات فرهنگی با بهره‌گیری از سیره رضوی از جمله اهداف احداث این مجتمع خدماتی و رفاهی در مرز میرجاوه است.

مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی گفت: تاکنون 20 مجتمع میان راهی توسط آستان قدس رضوی احداث و به بهره‌برداری رسیده و 3 مجتمع نیز هم‌اکنون در حال ساخت است، که از آن میان می‌توان به مجتمع میان راهی راور در استان کرمان، گلوگاه در استان گلستان و میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

اسماعیلی افزود: این مجتمع دربردارنده‌ی نمازخانه خواهران و برادران، سرویس‌های بهداشتی، رستوران، فروشگاه، جایگاه سوخت، محل نشست‌وبرخاست بالگرد جهت شرایط بحرانی، آلاچیق، فضای سبز و غیره است که روزانه زائران بسیاری می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه گفت: این مجتمع هم‌اکنون عملیات خاکبرداری و زیرسازی‌اش انجام شده و تلاش داریم تا مناقصه‌ای برای عملیات ساختمانی آن برگزار کنیم و تلاش داریم بتوانیم ساخت این مجتمع را تا سال 98 به پایان برسانیم.

انتهای پیام// م.م

ساخت مجمتع خدماتی با همت آستان قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.