پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به قانونی که وضع کرده اند اگر افتخاری بخواهد در استقلال بماند قانون را دور زده است.

رجبی:اگر افتخاری در استقلال بماند قانون را دور زده استرضا رجبی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قانون جدید منع به کار گیری بازنشستگان و اینکه افتخاری هم جزو این قانون قرار می‌گیرد گفت: اگر این قانون باشد افتخاری دیگر نمی‌تواند بماند مگر اینکه خودش بخواهد و ماندگار شود و به طور حتم اگر این کار را انجام دهد پس دیگر چرا قانون گذاشته اند!

او ادامه داد: با وجود قانونی که وضع کرده اند اگر افتخاری بخواهد در استقلال بماند قانون را دور زده است. بهتر است قوانینی که وضع می‌شود اجرایی شود. قانون جدید را به فال نیک می‌گیریم و باید دید در نهایت در آینده حضور افتخاری در استقلال چگونه خواهد بود.

مربی سابق استقلال درباره آرای کمیته انضباطی اعلام شده و اینکه آرای استقلالی‌ها از پرسپولیس بیشتر است گفت: ریشه فوتبال ایران چه از نظر برخی افراد و چه ژورنالیستی بیشتر پرسپولیسی است و در هر صورت وجود این موارد در آرا بی تاثیر نخواهد بود. باید دید در آرای اعلام شده بی عدالتی صورت گرفته است یا خیر. در بدنه سیاست خیلی از بزرگان فوتبالی هستند و تقریبا خیلی از این نفرات ۷۰ تا ۷۵ درصد پرسپولیسی به شمار می‌آیند و بدون شک نظر این افراد در خیلی موارد بی تاثیر نخواهد بود. اصلا به رای حسن زاده کاری ندارم چرا که او را فردی عادل و مثبت می‌دانم. اما با توجه به رای صادر شده باید دید قوانین فوتبال چقدر در رای لحاظ گردیده است، اما در آخر باز هم می‌گویم اینکه حکم به سمت و سوی قرمز است شکی ندارم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی سابق استقلال درباره آرای کمیته انضباطی علیه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۲:۱۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
وقتی شخصی 30سال خدمت کرد دیگه مغز نیاز به استراحت داره و حتما باید شخص بره استراحت نه اینکه دوباره سی سال بیاد و جای یه جوان دیگر رو بگیره!!