مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گروه "ب" با حضور 120 کشتی‌گیر به میزبانی استان گلستان در حالی برگزار شد که آزادکاران اردبیلی به عنوان چهارمی مسابقات بسنده کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گروه "ب" با حضور 120 کشتی‌گیر به میزبانی استان گلستان در حالی برگزار شد که کشتی‌گیران آزادکار اردبیلی در رده سنی بزرگسالان با راهیابی به جمع 4 تیم نهایی از شانس قرار گرفتن در جایگاه برتر مسابقات نیز برخوردار بودند.

در پایان کشتی‌گیران آزادکار اردبیلی در جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی کشور در سطح دوم رقابت‌ها قرار گرفتند، لازم به ذکر است این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی بندر گز از توابع استان گلستان برگزار شد.

این رقابت‌ها که در 10 وزن پیگیری می‌شد، با انجام 260 دیدار در حالی پیگیری شد که آزادکاران اردبیلی در مرحله گروهی موفق به پیروزی در مقابل تیم‌های آذربایجان غربی، شیراز و سیستان و بلوچستان شده بودند و در مقابل خراسان شمالی نیز نتیجه بازی را واگذار کرده بودند.

در مرحله گروهی تیم منتخب کشتی استان اردبیل در جایگاه دوم قرار گرفت تا این تیم به همراه خراسان رضوی به دیدار رده‌بندی راه یابد و در نهایت با شکست 7-3 مقابل این تیم، کشتی‌گیران اردبیلی به عنوان چهارمی مسابقات بسنده کردند.

  در مسابقات انفرادی نیز وحید کارکن از تیم منتخب استان اردبیل در وزن 61 کیلوگرم با وجود راهیابی به دیدار نهایی در دیدار آخر کم آورده و به عنوان نائب قهرمانی  دست یافت.

تیم‌های منتخب استان گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی به ترتیب صاحب عناوین اول تا سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گروه "ب" شدند.

 

انتهای پیام/ع

پایان مسابقات آزاد قهرمانی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار