مسئول کمیته امداد و نجات استان ایلام از آماده باش هلال احمر استان برای خدمت به زائرین در ایام اربعین خبر داد.

 آماده باش هلال احمر ایلام  در اربعینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد سلیمانی مسئول کمیته امداد و نجات استان ایلام اظهار کرد: از استقرار دو بالگرد هلال احمر برای خدمت رسانی و امداد هرچه سریع تر در ایلام و مهران خبر داد.

 

وی گفت:باتوجه به اینکه هلال احمر در این  ایام ،  بعنوان کمیته امداد و نجات فعالیت میکند،برای امداد و نجات سریع دو بالگرد را در ایلام و مهران مستقر هستند.

 

وی افزود:در بحث اسکان هم با کمیته اسکان استان نیز در این ایام همکاری های جامعی داریم و خواهیم داشت و هم اکنون چادر های ویژه اسکان زائرین در محوطه پایانه برکت مرز بین المللی مهران دایر شده  و در خدمت عاشقان حسینی هستند.

 

سلیمانی گفت:بخاطر شرایط ضروری و  احتمال هرگونه  حادثه  و اتخاذ تصمیم گیری های آنی و لحظه ای ،  قرارگاه مرکزی هلال احمر استان ایلام را در مهران مستقر کرده ایم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد:سه تیم واکنش سریع ،  ۳۵ دستگاه آمبولانس و موتورلانس و ۱۳ ست نجات ، برای ایام اربعین و خدمات رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت:خادمین  هلال احمر هم اکنون  در خاک عراق هم به زائرین خدمت رسانی میکنند و از پیش تر از لحاظ امکانات دارویی و تجهیزات پزشکی بصورت کامل مجهز و در صورت هرگونه اتفاق برای انتقال مجروحین  از عراق به ایران و امدادرسانی سریع هم از راه هوایی و هم از راه زمینی کاملأ آمادگی خواهیم داشت و 

 به گفته سلیمانی بیش از ۱۵۰ نفر در زمینه امداد و نجات و خدمات به زائران اربعین به صورت شیفتی در پایگاه های این جمعیت فعالیت  میکنند.

 

مصاحبه اختصاصی

انتشار و خبرنگار  :معراج علی زاده

 

انتهای پیام/ع

آمادگی هلال احمر ایلام برای خدمت  به زائرین اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.