رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در شهرستان بندرگز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ بر اساس اعلام هیئت کشتی گلستان رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان در گروه B روز‌های ۱۱ و ۱۲ آبان به میزبانی بندرگز در غرب گلستان برگزار می‌شود و همه مقدمات و شرایط برای میزبانی مطلوب از تیم‌های شرکت کننده فراهم است.

دررقابت‌های این گروه ۱۰ تیم استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، آذربایجان غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان، قم و فارس در سالن دانشگاه آزاد بندرگز به صورت تیمی با هم مسابقه می‌دهند.

رقابت‌های گروه A نیز با حضور تیم‌های درجه اول کشتی کشور در خرم آباد برگزار می‌شود که گلستان امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب در رقابت‌های گروه B.، سال آینده به جمع تیم‌های درجه اول کشور بپیوندد.

اسدی ادامه داد: کشتی گلستان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است که در تلاش برای پرورش هر چه بهتر آن‌ها و قرار گرفتن در مسیر قهرمانی و مدال آوری هستیم.

وی گفت: محمد طهماسبی زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، مظاهر شربتی در ۶۱ کیلوگرم، دانیال حجتی در ۶۵ کیلوگرم، میلاد طهماسبی زاده در ۷۰ کیلوگرم، اصغر جبلی در ۷۴ کیلوگرم، علیرضا حسنی در ۷۹ کیلو گرم، آرش نیرآبادی در ۸۶ کیلوگرم، حسین رایجی در ۹۲ کیلو گرم، محسن ناصری در ۹۸ کیلوگرم و سید احمد رسولی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم؛ اعضای تیم گلستان در این مسابقات هستند

در گروه الف این رقابت ها در گلستان و خراسان رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام /ح/پ

مسابقات کشتی در بندر گز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.