فرماندار شهرضا با بیان اینکه پدافند در زندگی عمومی مردم نقش بسیار مهمی دارد، گفت: مسائل امر به معروف و نهی از منکر پدافند غیرعامل فرهنگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی عصر دیروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با بیان اینکه زمانی که مسائل ایمنی رعایت نشود، بحران به وجود می‌آید، اظهار کرد: مواردی جامعه اسلامی را ایمن می‌کند و اگر مدیریت نشود، بحران به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه پدافند در زندگی عمومی مردم نقش بسیار مهمی دارد، افزود: مسائل امر به معروف و نهی از منکر پدافند غیرعامل فرهنگی است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه راهپیمایی اربعین پدافندی در مقابل کسانی است که می‌خواهند شیعه را نابود کنند، گفت: کسبه شاهرضا در پیاده‌روها که مربوط به مردم و عمومی است، سد معبر کردند و نوعی حق‌الناس است که امر به معروف می‌خواهد.

وی با بیان اینکه در همه کارها نیاز به امر به معروف داریم و باید از خانواده‌ها آغاز شود، بیان داشت: سلامت جامعه به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد.

گلابی در پایان با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر سبب امنیت در جامعه می‌شود، اذعان کرد: شهرستان‌ شهرضا نسبت به استان و شهرستان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.