فرماندار شهرضا گفت: باید برای پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی کرد و بر اساس برنامه‌ها و طرح‌ها پیش برویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان شهرضا با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، اظهار داشت: اگر چندین کارگروه و جلسه را بخواهیم در همدیگر ادغام کنیم حاصل آن پدافند غیرعامل می‌شود.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در زندگی شخصی ما راهبرد دارد و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم تا با مشکل مواجه نشویم، افزود: همزمان با شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان در کشور و برای اینکه شهرستان شهرضا آلوده نشود محدودیت‌هایی را ایجاد کردیم، این تدبیر، پدافند غیرعامل است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه پدافند در کوچک‌ترین قضایا وجود دارد، گفت: امروزه استفاده از سیستم‌های الکترونیکی بیشتر از گذشته است و به همین نسبت چالش‌های مرتبط با این حوزه افزایش یافته است، این امر باید مورد توجه پدافند غیرعامل قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه پیش‌بینی بروز مشکلات در حوزه پدافند غیرعامل بسیار ضروری است، اذعان داشت: باید برای پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی کرد و بر اساس برنامه‌ها و طرح‌ها پیش برویم.

غلامرضا آقاسی در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت توجه به سلامت مردم، اظهار داشت: در این چند ساله تدوین سیاست‌های مناسب برای مقابله با روند تولید و توزیع نان‌های خانگی در سطح مراکز عرضه مواد غذایی از مهم‌ترین دغدغه‌های این اتحادیه صنفی بوده است.

وی با بیان اینکه نان‌های خانگی عرضه شده در مغازه‌های مواد غذایی شرایط مناسب بهداشتی ندارد، افزود: بر روی عرضه و توزیع نان‌های خانگی در فروشگاه‌های مواد غذایی هیچ نظارتی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان شهرضا گفت: در یک سال گذشته اتحادیه نانوایان شهرضا در صدد ساخت مجموعه‌ای بود که در آن تعدادی از نانوایان اقدام به پخت نان خانگی کنند و آن را در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی با تمام استانداردهای بهداشتی توزیع کنند.

وی بیان داشت: این مجموعه در مکانی به مساحت 750 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و نیم تومان و اشتغالزایی برای 30 نفر در هفته پدافند غیرعامل به بهره‌برداری می‌رسد.

آقاسی با بیان اینکه سلامت مردم و نانی که مصرف می‌کنند با پدافند غیرعامل همخوانی دارد، ابراز کرد: مرکز پخت نان کاملاً حفاظت شده و بهداشتی است و مردم می‌توانند نان بهداشتی و سالم را از فروشگاه‌های مواد غذایی تهیه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش چالش‌های مرتبط با حوزه سیستم‌های الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار