رییس اداره گاز شهرستان شهرضا گفت: از مجموع یک میلیون و ۹۰۰ هزار انشعاب گاز استان اصفهان ۶۸ هزار انشعاب در شهرستان شهرضا وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول قرائتی در جلسه جمع خبرنگاران شهرستان شهرضا عنوان کرد: در حال حاضر ۲۶ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان اصفهان وجود دارد که از جمله مهمترین زیرساخت های لازم برای استمرار گازرسانی به مردم مناطق مختلف است.

وی تصریح کرد: از مجموع یک میلیون و ۹۰۰ هزار انشعاب گاز استان اصفهان ۶۸ هزار انشعاب در شهرستان شهرضا وجود دارد.

رییس اداره گاز شهرستان شهرضا اظهار کرد: در سراسر استان اصفهان ۱۰ میلیون خط انتقال و بهره برداری از تأسیسات گاز وجود دارد.

قرائتی بیان کرد: در حال حاضر ۹۹درصد از جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال یکصد میلیارد مترمکعب گاز در کشور مصرف شده است که از این نظر کشور ما در جایگاه نخست خاورمیانه قرار دارد.

رییس اداره گاز شهرستان شهرضا اظهار کرد: کشور ایران از نظر برخورداری از تأسیسات انتقال گاز بعد از کشورهای آمریکا، کانادا و روسیه در جایگاه چهارم جهانی قرار دارد که برخورداری از این شبکه گسترده گازی ضرورت توجه به اصول پدافند غیرعامل را دوچندان می‌کند.

قرائتی اذعان کرد: متأسفانه میزان هدررفت انرژی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی زیاد است که باتوجه به آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز، لازم است اصول لازم در مدیریت مصرف به درستی رعایت شود.

وی در خصوص پروژه‌های گازرسانی در حال اجرا در این شهرستان نیز اظهار کرد: طرح گازرسانی به مناطق پرزان و چغاد در در مرحله طراحی قرار دارد و بعد از پایان این طراحی، مراحل اداری تأیید طرح و مناقصه و انتخاب پیمانکار و اختصاص بودجه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس اداره گاز شهرستان شهرضا درباره عملیات گازرسانی به شهرک امیرکبیر شهرضا نیز بیان کرد: پس از آنکه مراحل قانونی تحویل زمین به اداره گاز شهرستان جهت استقرار تأسیسات گازرسانی از طرف شهرداری انجام شد، سایر مراحل اجرایی این پروژه نیز اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

۶۸ هزار انشعاب در شهرستان شهرضا وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.