معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: رسیدگی به نیاز مددجویان ساکن در مناطق محروم اصفهان اولویت این نهاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی،  با اشاره به اینکه با حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم، مشکلات جامعه تحت حمایت به حداقل می‌رسد، گفت: پس از اجرایی شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان از پرداخت هزینه انشعابات آب، برق و گاز، طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دستگاه‌های مرتبط در استان، ۹۶۷ خانوار اصفهانی از پرداخت هزینه انشعاب معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه رسیدگی به نیاز مددجویان ساکن در مناطق محروم اولویت این نهاد است افزود: در شش‌ماهه نخست امسال ۲۲۶ مجوز انشعاب رایگان آب، ۲۵۶ امتیاز انشعاب رایگان برق،۱۴۶ انشعاب گاز،۱۷۶ انشعاب فاضلاب، ۴۵ عوارض شهرداری و ۱۱۸ گواهی پروانه ساختمانی رایگان صادرشده است.

یزدانی با اشاره به اینکه خدمات ارائه‌شده به واحدهای مسکونی خانوارهای مددجوی فاقد انشعابات قانونی، به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود، گفت: با معرفی مددجویان به سازمان‌های مربوطه این افراد از دریافت انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی با تأکید بر تعامل هر چه بیشتر با دستگاه‌های اجرایی برای رفع محرومیت در جامعه به‌ویژه مناطق محروم، افزود: خانوارهای تحت حمایت دارای شرایط، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و دریافت معرفی‌نامه به سازمان‌ها وادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌های لازم برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/م

 

بهره‌مندی ۹۶۷ خانوار از انشعابات رایگان آب، برق و گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.