ششمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در حالی گذشت که همراه با استقبال مردم، آمدن چهره‌های سیاسی، فرهنگی و ... لحظه‌ای متوقف نمی‌شد.

استقبال مردم از ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات/ ارائه بلیت سینما در نمایشگاهبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز ششم از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در حالی گذشت که آمدن چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... لحظه‌ای متوقف نمی‌شد و چهره‌ها یکی بعد از دیگری نمایشگاه را فرا گرفته بودند و و در هر غرفه‌ای حداقل یک چهره حضور داشت. زنگ شروع این روز با حضور وحید احمدی معاون وزیر علوم و سردار رمضان شریف رئیس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صدا درآمد.

بعد از بازدید از نمایشگاه، نوبت به برگزاری نشست خبری اشرف بروجری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بود که با حضور اهالی رسانه درباره وضعیت نگهداری آثار، ثبت جهانی آثار، شناسنامه‌دار شدن رسانه‌ها و... بحث شد.

بعد از آن، اتفاقی بود که در یکی از غرفه‌ها به نام روزنامه نوآوران افتاد، تخلفی در عرصه سینما! عرضه بلیت رایگان فیلم‌ها بدون اطلاع سازندگان.

در این میان حضور مدیران و مسئولان بانک‌ها و سازمان‌ها از یک طرف و از طرفی دیگر حضور هنرمندانی مثل؛ لوریس چکناواریان، کامران تفتی، مونا فرجاد، محمدرضا هدایتی و حتی آقای دوربینی عجیب به چشم می‌خورد که در تک تک غرفه‌ها مشغول بازدید و یا مصاحبه بودند.

البته؛ شلوغی و ازدحام جمعیت مردم را در این روز نمی‌توان نادیده گرفت که در روزنامه کیهان، برای پرسش و پاسخ، در غرفه پیشکسوتان برای برگزاری جشن پیشکسوتان مطبوعات و استندآپ کمدی امیر کربلایی‌زاده ایستاده بودند و مشغول لذت بردن از حال و هوای خودشان بودند.

بعدازظهر این روز، با حضور چهره‌هایی از جمله؛ وزیر اطلاعات، علی جنتی و محمد حسینی وزرای اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهیندخت مولاوردی، اشرف بروجردی و سخنگوی وزارت امور خارجه رنگ و بویی دیگر گرفت و هجوم جمعیت از اطراف این چهره‌های سیاسی دور نمی‌شد!

البته؛ بازدید از ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات، به نسبت روزهای قبل افزایش داشت و مخاطبان بسیاری از جمله، جانبازان، معلولان، اردوهای دانش آموزی برای بازدید از نمایشگاه در کنار دیگر مردم قرار گرفته بودند.

گفتنی است؛ ششمین شب از نمایشگاه مطبوعات با بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی از غرفه‌های استانی برای ارزیابی عملکرد و تجلیل و تشکر از غرفه‌دارها به پایان رسید.

 

انتهای پیام/

ششمین روز نمایشگاه مطبوعات 96 چگونه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار