رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: رسانه‌‌ها هنوز به آن جایگاه مورد انتظار نرسیده‌اند و باید برای بالفعل کردن توانایی‌‎های خود تلاش بیشتری انجام دهند.

فردا//مطبوعات همچنان جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده استامیر نصیربیگی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: در نمایشگاه امسال به نسبت خوب عمل شده بود و تقریبا رسانه‌ها سعی کرده بودند که توانایی‌های خود را رشد دهند اما من احساس می‌کنم که هنوز به آن نهایت مورد انتظار نرسیده‌ایم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص عملکرد رسانه‌های مرتبط با تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: در این رسانه‌ها شاهد یک رشد محسوسی بودیم. هنر به رسانه نیاز دارد اگر ما توان بالقوه برای پیشرفت را در سایر رسانه‌ها کمتر در نظر بگیریم، ولی درصد پیشرفت و توان بالقوه رسانه‌های مرتبط با هنر را باید بیشتر بدانیم و سرعت طی کردن این مسیر و بالفعل کردن توانایی‌ها باید بیشتر باشد.

نصیربیگی در پایان در مورد استقبال مخاطبان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و درصد اهمیت مردم به مطبوعات تصریح کرد: مردم اخبار و رسانه‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند و با استقبال از نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های نوشتاری و غیرنوشتاری از آن حمایت می‌کنند ولی ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که در شرایط و روزهای مختلف سال نه فقط در مناسبت‌ها به مطبوعات اهمیت بدهند و شهرداری هم امکاناتی را فراهم کند که مردم با رسانه‌ها به راحتی تعامل داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ارزیابی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح از عملکرد رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار