هزار و 200 سند مالکیت بنیاد علوی امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور به روستائیان شهرستان رودسر واگذار شد.

واگذاری هزار و 200 سند روستاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  محمد سعیدی کیا در حاشیه مراسم واگذاری این اسناد که در مسجد جامع روستای اوشیان بخش چابکسر برگزار شد گفت : تاکنون این بنیاد 51 هزار فقره سند مالکیت روستایی صادر کرده که 14 هزار و 700 فقره مربوط به امسال است.

وی با بیان اینکه ارزش املاک واگذار شده به روستائیان در مجموع با 6 هزار و 200 هکتار را 847 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : 98 و نیم درصد این املاک به صورت بلاعوض به مردم واگذار شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه با اشاره به اینکه 40 میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت اشتغالزایی به روستاییان گیلان اختصاص یافته است اعلام کرد : تاکنون 39 طرح برای دریافت تسهیلات ارائه شده است اما فقط یک طرح با دریافت 12 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در این استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

محمد سعیدی کیا گفت : 20 طرح در زمینه ماهیان خاویاری سهمیه گیلان است که تاکنون 6 طرح برای دریافت 6 میلیارد تومان تسهیلات بانکی منجر به عقد قرار داد شده است.

وی در پایان افزود : 3 هزار مورد از املاک علوی در گیلان باقی مانده که مردم باید برای تشکیل پرونده مراجعه کنند تا منجر به صدور سند شود.

انتهای پیام/س

14 هزار 700 فقره سند مالکیت امسال صادر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.