همزمان با دهه فجر و با حضور امام جمعه ، فرماندارویژه شهرستان آمل ، بخشدار مرکزی ، روسای بنیاد مسکن ، سند مالکیت مردم روستای نوکلا بخش مرکزی آمل اهدا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ سید اسماعیل علوی، رییس بنیاد مسکن شهرستان آمل با اشاره به اقدامات بسیار موثر بنیاد مسکن در روستاهای کشور علی الخصوص درشهرستان آمل یادآورشد: تاکنون 18 هزار واحد مسکونی ساخته و 15 هزار واحد مسکونی پایان کار توسط این بنیاد صورت گرفته است.

علوی با تاکید براین که تاکنون 60 درصد روستاهای این شهرستان با گرفتن تسهیلات بانکی مقاوم سازی شدند افزود: مقاوم سازی خانه های روستایی در دستور کار این بنیاد قرارگرفت که می طلبد برای تحقق این امر فرهنگ سازی درسطح روستاها صورت گیرد.

رییس بنیاد مسکن شهرستان آمل با اشاره به اهمیت اجرایی کردن طرح هادی که نقش بسزایی در شکوفایی روستاها دارد خاطرنشان کرد: براساس برنامه 5 ساله در کلیه روستاهای بالای 20 خانوار که حدود 251 روستا می باشد طرح هادی صورت می گیرد که تاکنون طرح هادی در 233 روستای آمل انجام شده و 28 روستا تا سال 94 آماده می‌شوند که می توان ادعا کرد پایان سال 94 جشن اتمام اجرای طرح‌ هادی در همه روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

علوی با قدردانی از حمایت های دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل درمجلس در تخصیص اعتبارات مورد نیاز عنوان داشت: ازمحل اعتبارات تبصره 22 ماده 180 به مبلغ 27میلیارد ریال می باشد که در اختیار نمایندگان مجلس قراردارد که 30 درصد در اختیار بنیاد مسکن قرارگرفت و به 31 روستای آمل اختصاص یافته و 36 روستای دیگر را در دستور کار داریم که روستای نوکلا یکی از آنها است.

وی در خصوص صدور سند مالکیت در روستاها با همکاری ثبت اسناد آمل گفت: تاکنون در 120 روستا ورود پیدا کردیم که تاکنون 25 هزار جلد سند مالکیت صادر شده است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان آمل با اشاره به ثبت‌نام 41 نفر از اهالی روستای نوکلا بخش مرکزی برای دریافت تسهیلات بانکی مسکن یادآور شد: تسهیلات لازم به 35 واحد مسکونی اختصاص یافت که افراد پایان کار خود را دریافت کردند.

علوی درپایان یادآورشد: تاکنون 176 جلد سند مالکیت روستایی برای مردم روستای نوکلا در حال آماده‌سازی است که در دهه فجر امسال و با حضور مسئولین بصورت نمادین شاهد اهدای سند مالکیت هستیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سند ، مالکیت ، روستا ، مازندران ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.