مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:کاهش آسیب های اجتماعی جزء با تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی و اجرایی امکان پذیر نیست.

کاهش آسیب های اجتماعی درسایه تعامل دستگاههابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام محمدجلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کاهش آسیب های اجتماعی جزء با تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی و اجرایی امکان پذیر نیست.

وی در دیدار با حجت الاسلام ایروانی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمان که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد گفت :عالمان دینی بیش از هر سازمان و نهادی رسالت حل معضلات اجتماعی را برعهده دارند.

وی افزود :از آنجایی که روحانیون از اقشار تأثیر گذار جامعه است، حضور آنها در مناطق محروم و حاشیه نشین می تواند بسیار مؤثر و ارزشمند باشد.

جلالی تصریح کرد : امروز مسئولان در رابطه با تأثیر اجتماعی و باز خوردروحانیون در جامعه به نتیجه مطلوب رسیده اندکه روحانیون می تواند در کاهش بسیاری از آسیب ها موفق عمل کند.

همچنین حجت الاسلام ایروانی در ادامه با تقدیر از حضور روحانیون در خط مقدم جبهه فرهنگی بیان کرد:مبلغان در راستای ترویج معارف دینی و احکام شرع مجاهدانه وارد میدان عمل شده اند و با تحمل مشکلات وظیفه خطیر خود را به انجام می رسانند.

در این دیدار در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، همکاری مستمر با نیروی انتظامی و کارگاه آموزشی مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام/ح

کاهش آسیب اجتماعی با تعامل دستگاه ها ممکن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار