فرهاد رهبر طی احکامی جداگانه مدیر جدید دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه و سرپرست دانشگاه آزاد استان لرستان و واحد خرم آباد را منصوب کرد.

انتصاب‌های جدید در دانشگاه آزاد

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد طی احکامی جداگانه علی فقیه ملک مرزبان را به سمت مدیر کل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه  و سیامک بهاروند را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد استان لرستان و واحد خرم آباد منصوب کرد.

فرهاد رهبر در حکم علی فقیه ملک مرزبان اظهار داشت: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان « مدیر کل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه » منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

رئیس دانشگاه آزاد طی نامه ای از هادی گوهری مدیر کل سابق دفتر امور پیگیری های ویژه قدردانی کرد.

همچنین فرهاد رهبر طی حکمی به سیامک بهاروند ابراز داشت: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر همچنین طی نامه ای، از یداله ملکی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

انتصاب در دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار