جانشین انتظامی استان گفت: یگان جمع آوری زائران غیر مجاز در استان راه اندازی و بکارگیری شده است.

سازماندهی یگان جمع آوری زائران غیر مجاز در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حسن کاظمی بیان کرد: افرادیکه ویزا و گذرنامه معتبر ندارند به مرز مراجعه نکنند چرا که پلیس از خروج آن ها جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهارکرد: برای کنترل زائران غیر مجاز چند لایه کنترلی در شهر ایلام تشکیل داده ایم و از ابتدای پل زائر تا پایانه مرزی مهران نیز پنج گیت طراحی که از ورود زائران فاقد مدارک قانونی جلوگیری می کند.

جانشین انتظامی استان ایلام در ادامه به استقرار 120 دستگاه دوربین در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: این دوربین ها در طول مسیر ، حرکات و تخلفات رانندگان را ثبت و برای تخلف آن ها جریمه صادر می کند.

وی یادآورشد: با برنامه ریزی های انجام شده به ازای هر نوع ترافیک روان، نیمه سنگین و سنگین اقدامات لازم جهت سهولت سفر زائران اربعین حسینی (ع) در محورهای مواصلاتی استان اندیشیده شده است.

کاظمی با اشاره به سازماندهی 37 تیم نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان تا پایانه مرزی مهران اضافه کرد: 47 ایستگاه موقت پلیس نیز با امکانات و نیروی مناسب راه اندازی و آماده خدمات رسانی به زائران ابا عبد..الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: 50 گشت موتوری و 10 دسته ویژه برخورد با حوادث احتمالی در استان راه اندازی و بکار گیری شده اند.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده 100 پارکینگ با ظرفیت پارک 100 هزار خودرو در پایانه مرزی مهران طراحی که بین آنها از لحاظ قیمت و کیفیت تفاوتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: زائران عزیز پس از اخذ گذرنامه و روادید معتبر بر اساس تقسیم بندی های انجام شده به مرزهای مربوطه مراجعه و استان هایی که در روادید آن ها مرز مهران ذکر شده است، قبل از ورودی شهر، خودروی خود را در پارکینگ های مشخص شده پارک کنند.

 کاظمی اعلام کرد: زائران عزیز بدون گذرنامه و روادید معتبر به پایانه مرزی مهران مراجعه نکنند و در طول مسیر از عجله و شتاب زدگی خودداری و در صورت احساس خستگی در توقفگاه های پیش بینی شده استراحت و بعد از آن ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام/ د

جمع آوری زائران غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.