فرماندار ایلام خواستار توازن بیشتر درتوزیع شهرستانی طرح و اعتبار میزبانی اربعین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛معروف بسطامی  در نشست ستاد اربعین شهرستان ایلام اظهار کرد: شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان و یکی از مسیرهای اصلی تردد و تراکم و اسکان زائران اربعین همچون شهرستان مهران نیازمند تامین و تجهیز زیرساخت ها است .


وی یاد اوری کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ارائه خدمات به زائران اربعین در ایلام انجام می شود و به همین علت نباید این شهرستان از لحاظ زیرساخت ها و ارائه خدمات به زائران با مشکل و کمبود مواجه باشد.


فرماندار ایلام با بیان اینکه در حد توان زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به زائران فراهم شده، افزود: تکمیل زیرساخت های مورد نیاز زائران در شهرستان ایلام به تخصیص و تامین اعتبارات بیشتری احتیاج دارد.


بسطامی یادآور شد: هدف همه دستگاه های شهرستان ایلام ارائه خدمات مطلوب و رضایت مندی زائران و تامین نیازهای آنها و نیز معرفی هرچه بیشتر نقاط مختلف و ظرفیت های ایلام به زائران است .


وی تاکیدکرد:روزهای باقیمانده تا روز اربعین باید با خلوص و تلاش و جدیت بیشتر برای خدمات رسانی به زائران تلاش کرد.


وی گفت: شهرداری با توجه به احتمال بارش باران باید همه مسیل ها و سیلبندها به ویژه ارغوان و بلوار خلیج فارس را لایروبی کند و محل هایی برای شارژ تلفن همراه تعبیه شود.


وی اظهار کرد: باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در خدمات رسانی به زائران فراهم شود و دستگاه های فرهنگی بسترهای لازم برای حضور مردم در خدمات رسانی به زائران را مهیا سازند.


بسطامی گفت: ادارات دامپزشکی و جهادکشاورزی ایلام سه دستگاه خودرو در خدمت مرکز بهداشت شهرستان قرار دهند و این مرکز نیز نظارتی جدی و مستمر بر اماکن تهیه، طبخ و عرضه مواد غذایی، آشپزخانه ها و ایستگاه های صلواتی، مساجد و تکایا داشته باشند.


وی توجه به موضوع پدافند غیرعامل در ایام اربعین به ویژه در مقوله های بیوتروریسم و امنیت زائران،

آماده باش همه نیروهای دستگاه ها، تامین محل استقرار پد بالگرد امداد اورژانس، استفاده از سالن های ورزش و جوانان برای اسکان زائران اشاره کرد.


در این نشست اعضای ستاد اربعین  ایلام نیز میزان کمی و کیفی خدمات، مشکلات، کمبودها، نیازها، انتقاد و پیشنهادهای خود در خصوص خدمات رسانی به زائران ارائه کردند.


 انتهای پیــام/ع

 توازن درتوزیع اعتبار میزبانی اربعین در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.