فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 7 میلیارد ریال اموال مسروقه از منزل دو نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر طی عملیات ضربتی مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: در پی اعلام گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت دو نفر از توزیع‌کنندگان مواد افیونی در یکی از محله‌های شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات علمی و تخصصی و رصد اقدامات متهمان سرانجام طی هماهنگی با مقام قضائی هر دو نفر را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در رابطه با سرقت و فروش مواد مخدر هستند افزود: در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک عدد لپ تاپ، یک عدد رگلاتور گاز، بیش از 500 عدد گوشی تلفن همراه هوشمند، بیش از 10 هزار قطعه ملزومات جانبی تلفن همراه، تعداد 6 عدد کتاب نفیس خطی، چهار دستگاه پخش هوشمند اتومبیل، هفت دستگاه گیرنده دیجیتال و ضبط تصویر، لوازم یدکی خودرو، ابزار آلات صنعتی و همچنین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه این موادفروش‌ها را توسط کارشناسان هفت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و تلاش برای شناسایی مالباختگان نیز ادامه دارد.

یاردوستی معتادان را یکی از عاملان مهم سرقت در جامعه عنوان کرد و گفت: آمارهای به دست آمده از پرونده‌های سرقت حاکی از آن است که بیشتر سارقان دارای اعتیاد هستند که برای تهیه مواد مصرفی خود دست به سرقت اموال مردم می‌زنند.

 

انتهای پیام/م

 

کشف اموال مسروقه در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار