رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری اعضای باند سه نفره سرقت منزل و كشف 12 ميليارد ريال اموال مسروقه از مخفيگاه آنان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شرق اصفهان و شكايت مالباختگان به پليس آگاهي، تحقيقات گسترده اي در اين زمينه توسط كارآگاهان انجام گرفت.

وي افزود: كارآگاهان با يك سري اقدامات خاص علمي و تخصصي ويژه دريافتند كه اين سرقت ها توسط يك باند سه نفره از سارقان سابقه دار غير بومي كه مدت يك ماه است كه در يكي از محله هاي شهرستان اصفهان سكونت دارند صورت گرفته است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه، كارآگاهان مخفيگاه متهمان را شناسایي كرده و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات ويژه به منظور دستگيري آنان وارد محل شدند كه سارقان با حمله به سمت ماموران سوار بر خودروي خود شده و از صحنه متواري شدند.

سرهنگ خسروي بيان داشت: با فرار متهمان ماموران به تعقيب آنان پرداخته و يكي از ماموران با استفاده از قانون بكارگيري سلاح به سمت آنان تيراندازي كرده كه در اين عمليات يكي از سارقان از ناحيه كتف مجروح و هر سه نفر دستگير مي شوند.

رئيس پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد: از اين افراد سه دستگاه خودرو به همراه دو کیلو 400 گرم طلا و  یک هزار و 900 گرم نقره و مقاديري وجه نقد كشف شده است.

اين مقام انتظامي ارزش كل اموال مسروقه كشف شده از مخفيگاه سارقان را 12 ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در ادامه اين عمليات مالخر اموال مسروقه كه با اعضاي باند مذكور همدست بود نيز شناسایي و دستگير شد.

وي افزود: در اين زمينه تمامي مالباختگان شناسایي و شكايت عليه متهمان تنظيم شده و هر چهار نفر پس از تكميل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه متهمان همگي اعتياد به مواد مخدر داشته و داراي سوابق متعدد كيفري هستند گفت: سارقان تا كنون به ده ها فقره سرقت اعتراف كردند اما تحقيقات در خصوص سرقت هاي احتمالي ديگر توسط آنان همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار