بنیان گذار انقلاب اسلامی در سخنانی به مسئولان در خصوص توطئه ها و تبلیغات غرب علیه انقلاب هشدارهایی را داشته اند که هنوز نیز کارآمد و قابل تامل است.

هشدارهای امام در خصوص توطئه‌ها و تبلیغات ضد انقلاب غرب+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های غرب علیه ملت و انقلاب ایران آغاز و این توطئه ها هر روز با تبلیغات رنگ و لعاب تازه ای به خود گرفت، امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب در جمع مسئولان در خصوص این توطئه ها و تبلیغات سوء دشمن هشدارهایی داده‌اند که هنوز پس از گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب کارآمد و قابل تامل است.

ایشان در این خصوص فرموده اند: اگر اسلام نباشد که دیگر جمهوری اسلامی نبود، ملت همه فریادش این بود که اسلام را می خواست، ما تمام کوششمان این است که احکام اسلام را پیاده کنیم، اصل هم بر همین بود، حالا اصل بر این است که نگذارند این نهضت به عمل برسد، برنامه هایی که در اسلام است پیاده شود.

اینها می روند در هرجایی که چند گوش است می گویند که این اسلام بدتر از سابق است، اینها همان مسائل قبل است و اسمی رویش گذاشته شده و اینها دیکتاتورتر از دیگران هستند، کدام دیکتاتوری؟

اینها چیزهایی را که داشته اند از دستشان رفته و می خواهند تبلیغ کنند بر ضد ما، اینها می ترسند مبادا اسلام محقق شود و کلاه اینها پس معرکه باشد.

در ادامه سخنان امام راحل را در خصوص تبلیغات سوء دشمن علیه جمهوری اسلامی ببینید.

انتهای پیام/

سخنان کوبنده امام در خصوص تبلیغات ضد انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار